Jacob Å är en dålig förlorare :D

Jacob "romeo" Ånelöf HATAR att förlora, de måste nog va bland de värsta han vet.. När han gick i 3an så förlorade dom en bandy match... då började han gråta och sprang hem. vissa säger att de var 3an i grundskolan och andra 3an i gymnasiet.. ni får gissa själva ;) :D..

Nhl 2010.. de är ett tv spel som vi har hemma.. pakke och jacob har denna veckan haft en NHL vecka då andré är borta och jag har fått dagliga uppdateringar hur det går.. pakke och andré ÄLSKAR när jacob förlorar för då får man alltid höra en uppsats om varför han förlorade och att de är orättvist, han hade matchen och kolla skotten etc..

En radda med olika bortförklaringar från Romeo:

Fel på spelet
ibland vill tv spelet att nån ska vinna, de e för bestämt
vissa grejer är fysiskt omöjliga.. typ när man petar med klubban
han blir orättvist behandlad, han kämpar och alla andra har bara tur
jag är trött
ni har ju spelat mer än mig
Du fuskar ju
ditt lag är bättre
ditt lag är bättre än vad de står att dom är

Denna veckan har dom spelat 16 matcher varav jacob har vunnit 3..
Igår fick han NOG ! efter 2 noll i andra period så flyger han upp börjar skaka, blir illröd i ansiktet kastar kontrollen och stormar mot sitt rum skrikandes.. DE E SÅ JÄVLA ORÄTTVIST !.. å det var den kvällen :D..
nästa match imårrn torsdag kväll.. ta gärna med chips och dricka slå dig ner i vår soffa And let the show begin :D

// ZEBRAS

Kommentarer
Postat av: amandis .

hahaha, det där känner jag allt igen . jag säger bara jacob ånelöf alltså! (:

2009-12-16 @ 23:25:57
Postat av: Isabella

Imorgon ska vi se på törnrosa, och så är det bara!

2009-12-17 @ 00:29:49
URL: http://isabellaboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0